Klacht: herhaling controle van mijn tas

op 04 september 2015 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren aan de kassa mijn tas gecontroleerd, O.K. geen probleem.
Vandaag weer mijn tas gecontroleerd!
door dezelfde kassamedewerker.
Echter! een dame met tas voor mij geen tascontrole! En ook een meneer, ook net
voor mij, met een rugzak (backpak),
geen controle v.d. rugzak!

Daar maakte ik uw medewerker op attent,
Zijn uitvlucht was, ja met een rugzak gaat het moeilijker, om wat mee te nemen
zonder betaling.
Mijn antwoord was; ja maar een rugzak
kun je toch even afdoen!! en dan een
artikel erin stoppen, en daarna de rugzak
weer op de rug doen!!

Ik zei ook nog; je verzint zelf al een smoes voor degenen die jij niet controleerd!!
DROGREDEN (…).
En zei ik; met dit gedrag ben je ook niet
conseguent tegenover mij,
want mij controleer je wel 2x binnen 2 dagen!!
Andere klanten laat je gewoon doorgaan
zonder hun tas te controleren.
Filiaal Aldi – Eudokiaplein – Rotterdam.

Gewenste Oplossing:

Alle klanten controleren, tas, backpak,
en niet 1 klant steeds opnieuw.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Leen Graaf, de