Klacht: herhaaldelijke onterechte incasso aanmaningen

op 22 juni 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Al enige tijd ontvangen wij mails van Syncasso over vorderingen die ons niet betreffen. De bedragen variëren van een paar honderd tot ettelijke duizenden euro’s. Na iedere keer de eerste schrik blijkt het over bedrijven te gaan waar wij geen enkel contact mee hebben gehad, nu niet en in het verleden niet.
Bij herhaling melden wij dit bij Syncasso en bij herhaling blijven wij deze mails ontvangen. Mijn naam staat boven de mails. Ik vind het onaanvaardbaar dat mijn naam verbonden wordt aan absurde claims die ons niet betreffen.
Enige tijd geleden ontvingen wij ook een vordering betreffende Vitens. Het betrof werkzaamheden die wij nooit hadden aangevraagd. Toen wij verbaasd informeerden bij Vitens, waren ze daar net zo verbaasd. Wij hadden geen enkele openstaande rekening bij hen.
Laat dit stoppen, Syncasso, en breng je administratie op orde!

Heel simpel: laat Syncasso zorgvuldigheid betrachten bij het verzenden van vorderingen. Laat hen deze zorgvuldigheid in hun administratie met een professionaliteit die ze op hun site suggereren.
Ik wens een excuusbrief van Syncasso over hun handelen jegens ons.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 23 juni 2016 om 11:39 geantwoord

In deze kwestie heeft Syncasso op 23 juni jl. een email verzonden naar betrokkene, daarin is een specificatie opgenomen van de verschillende vorderingen. Hiermee hopen wij de onduidelijkheid weg te kunnen nemen en aan te tonen dat er wel degelijk sprake is van een verschuldigde betalingen. Wij vertrouwen er op dat deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Winney