Klacht: Herhaalde afwijzing autoverzekering

op 13 juli 2012 over SNS Bank in de categorie Banken

Na online een autoverzekering te willen afsluiten voor mijn zoon wordt deze telkens afgewezen , wat blijkt ?
Mijn moeder heeft ooit een spaarrekening geopend voor mijn zoon welke op het adres van haar staat.
Als hij alles heeft ingevuld krijgt hij de dag erna een mail dat het ingevulde adres , ons woonadres , niet bekend is bij SNS en de verzekering daarhalve wordt afgewezen??
Tot 4 medewerkers van SNS toe zijn niet in staat dit voor mij op te lossen!!

Dat de verzekering nu eindelijk wordt afgesloten en er met mij contact wordt opgenomen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SNS Bank

Heeft op 17 juli 2012 om 16:00 geantwoord

Beste hcanisius,

Vervelend te vernemen dat het aanvragen van een autoverzekering voor je zoon niet gelukt is. Wij hebben de vraag doorgezet naar de betreffende afdeling, die ons informeerden dat de aanvraag inmiddels is gelukt.

Het is bekend dat de aanvraag voor een product afgewezen wordt als de klant op een ander adres bij ons bekend is dan bij de aanvraag wordt opgegeven. Een oplossing hiervoor is: eerst een adreswijziging doorgeven en nadat deze verwerkt is een nieuwe aanvraag indien. Andere optie (zoals je zelf gedaan hebt): aanvraag indienen met het adres wat bij ons bekend is en vervolgens een adreswijziging doorgeven.

Mocht je nog vragen hebben, kun je contact met ons opnemen via webcare@sns.nl.nl

SNS Bank Webcare
Lindsay Vallen

Alle klachten die gemeld zijn door hcanisius