Klacht: Hengsel Michael Kors Jet Set Travel tas geknapt

op 26 juli 2017 over Michael Kors in de categorie Mode

Op 12 mei 2015 heb ik een Michael Kors Jet Set Travel schoudertas aangeschaft, nadat ik deze tas ongeveer een jaar met uiterste zorg en voorzichtigheid (geen troep, geen zware dingen er in)had gebruikt zag ik een barst in een hengsel ontstaan. Heb het gemeld maar ondanks vele pogingen nog steeds geen oplossing. Nu ligt deze tas al ruim een jaar in de kast. Het is nog schoon en verder onbeschadigd alleen het hengsel. Heb MK gemaild in NL en zelfs buitenland maar krijg altijd hetzelfde antwoord..wij hebben geen reservehengsels.
Ben bij de MK shop in Bataviastad geweest en deze hebben van alles geprobeerd maar de hengsels die zij hadden waren helaas te breed
Verder ben ik via MK p.c. Hooftstraat doorverwezen naar een schoenmaker maar het enigste wat deze kon doen was de hengsel aan elkaar vastnaaien, maar daar heb ik voor bedankt..dan heb ik een normale hengsel en een kortere hengsel dat over elkaar heen vastgenaaid is wat niet fijn in de hand of op de schouder ligt.

Ik ben tevreden als deze hengsel vervangen wordt zodat ik mijn tas weer kan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door EECELM