Klacht: Muizen in mijn kamer!

cihadtarik1992 op 01 februari 2013 over Hem Hotel Amsterdam in de categorie klachtmelden

Ik had een bezoek uit het buitenland. Nadat mijn gast had ingecheckt bij dit Hotel heeft zij muizen gezien in haar kamer! Toen ik hierover wilde informeren bij de receptie kreeg ik als reactie dat dit hotel overal VOL ZIT MET MUIZEN. En dat hij niet bereid was om mijn gast een ander kamer aan te bieden. Meneer weigerde ons geld terug te geven ondanks mijn gast nog helemaal geen gebruik had gemaakt van haar kamer. In plaats van dat meneer met een juiste oplossing komt heeft hij ons aangeboden om voor de deur te slapen. Zeer onvriendelijk en totaal niet gastvrij!!

Hotel muisvrij! Nadat ik heb gebeld met de management afdeling werd mij beloofd het bedrag terug te boeken naar mijn rekening. Dat is ook netjes gedaan. Ik heb tevens een klacht ingediend over de receptionist bij de management team. Zij hebben netjes hun excuses aangeboden. Ik bedank hen voor de service maar HEM Hotel zal voortaan niet op de eerste plaats komen voor mij. Een tip om gastvriendelijke receptionisten aan te nemen.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hem Hotel Amsterdam

Alle klachten die gemeld zijn door