Klacht: Help!

op 20 januari 2014 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na maanden mijn lidmaatschaap netjes te hebben beeindigen, ze blijven geld maandelijks uitschrijven van mijn rekening. En ik heb al brief,mail en geprobeerd(echt uren aan de telefoon)ook telefonisch contact te krijgen? maar de telefoon wordt door niemand opgenomen!! Hoe moet ik dat stoppen?

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon dat dat stopt.Is simpel ik heb mijn lidmaatschaap gestopt, pas terug, dus, zou ik niet weten waaroom moet ik? voor iets betalen waar ik geen gebruik van maak?.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over fit for free

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over fit for free nog niet in behandeling is genomen.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door stoptfit4free