Klacht: Help !!!

op 13 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij V&D iets besteld, zou worden geleverd door Selektvracht. Op 5 juli was ik niet thuis, kaartje in brievenbus aangetroffen dat ze op 6 juli nogmaals langskomen. Ik was niet thuis, weer een kaartje aangetroffen waarop niet stond vermeld wat de vervolgaktie zou worden. Met de track&trace code weten te achterhalen dat het pakje de eerstvolgende bezorgdag alsnog bezorgd zal worden. Ik was de gehele dag thuis maar heb geen pakje ontvangen. Via track&trace code verneem ik dat de uitvoerdatum gewijzigd wordt (?) en dat het pakje de eerstvolgende bezorgdag opnieuw wordt aangeboden. Tevens wordt vermeld dat het pakje volgens afspraak op depot wordt afgehaald door geadresseerde. Welke afspraak ? Ik weet van geen afspraak af ! Zekerheidshalve die dag thuis gebleven maar geen pakje gezien. Op 13 juli telefonisch contact opgenomen met klantenservice van Selektvracht en het hele verhaal verteld. De desbetreffende medewerkster vertelde mij dat vanmiddag tussen 12.00 en 18.00 uur het pakje alsnog wordt aangeboden. Raad eens ?? Ja, hoor weer geen pakje !! Weer de status via track&trace code geraadpleegd en zie nu vermeld staan dat ik het pakje niet heb opgehaald en dat het pakje terug gaat naar het sorteercentrum!!

Ik wil nu persoonlijk het pakje ophalen. Als Selektvracht mij nou eens behoorlijk zou informeren waar het depot is en wanneer mijn pakje daar ligt en op welke tijden ik het pakje kan ophalen dan ben ik tevreden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 juli 2012 om 14:36 geantwoord

We hebben de klacht geregistreerd en spreken het depot erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Helaas is het pakket retour naar de verzender. Om het opnieuw te ontvangen dient de klant contact met hen op te nemen. Wij hebben de klant het nummer van onze klantenservice gegeven zodat bij vragen de klant contact met ons kan opnemen.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerardi