Klacht: Hele slechte organisatie

op 03 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Toen ik op vrijdag 1 juli mijn boeken wilde inleveren bij van dijk op onze school Insula Collegewas er totale chaos. Tussen half 3 en kwart voor 4 moesten de boeken ingeleverd worden maar dit ging door tot later dan 5 uur. Er waren maar 6 computers en elk boek moest apart gescand worden en bij gemiddeld 25 boeken per leerling en 300 leerlingen die daar aanwezig moesten zijn moet daar wel een systeem in zitten, dat was er dus niet. Het was wie het eerst er staat mag als eerst inleveren ofterwijl voordringen en duwen en omvallen. Ondertussen waren er medewerkers van van dijk pauze aan het houden terwijl het voor geen meter opschoot. En ohja, omdat leerlingen zich verveelden omdat het zo lang duurde werden er met dozen en boeken gegooid en een daarvan kwam op mijn hoofd met als gevolg een lichte hersenschudding. Dit had voorkomen kunnen worden door een betere organisatie van van dijk.

Ik ben tevreden als er een systeem in het boeken inleveren zit. Dit kan bijvoorbeeld door nummertjes trekken en een tijd geven dat we terug moeten komen, op alfabetische volgorde of simpelweg door meer computers neer te zetten bij zo'n groot inlevermoment.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 05 juli 2016 om 10:25 geantwoord

Beste Rinske,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat het zo druk was op de school met inleveren. Bij ons in het systeem staat een inlevertijd van 12:00 tot 16:00. Het kan zijn dat de school er voor heeft gekozen om deze tijd voor de verschillende klassen op te delen. Wij gaan het doorgeven aan onze planners van het inleverteam, wij gaan er vanuit dat dit niet weer gaat voorkomen!

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Rinske Boeters