Klacht: Hele pakket valt uit en wij kunnen wachten tot ze tijd hebben te komen

op 02 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Afgelopen week krijg ik een foutmelding op mijn tv, kanaal valt weg. Signaal is er niet meer. En dat op alle kanalen. Resetten van de box helpt niet.

Ook de vaste lijn doet het niet meer. Niet bereikbaar dus. God zij dank voor de mobiele telefoon.

WiFi is ook weg. Internet gewoon helemaal, “vaste” computer doet het ook niet meer Resetten van die box helpt ook niet.

Bellen met de Ziggo. Wat vervelend etc etc. We gaan er iets aan doen. Het is nu laat op de avond, morgen bel ik u. Belt inderdaad. Volgende week komt er een monteur is de boodschap. Gewoon een week!!!!! Er is niemand om u voor die tijd langs te sturen. Nu is Ziggo een groot bedrijf en krijg je deze reactie??

Het pakket werkt nu af en toe. Telefoon doet het wel weer. WiFi is slecht. Internet werkt weer door een apparaat wat wij zelf hebben aangeschaft. Televisie is beroerd qua beeld (strepen, blokken en vastlopen) En het signaal valt nog steeds zeer geregeld weg, vooral in de middag en avond.

En nu wachten op de monteur. Tussen 8 en 11 komt deze. Krijg om 9uur een sms. Nu is het half 12 en is hij er nog niet!! Tsja kunnen ze niks aan doen. Ligt aan de monteur, die maakt z’n planning. Wij hebben gezegd tussen 8 en 13. Ik verzin ter plekke dat hij eerder komt. Nou kost geld als je er niet bent. Dat lijkt me niet!

Als Ziggo z'n afspraken nakomt. Als het pakket naar behoren werkt (telefoon werkt, internet/WiFi is goed, tv werkt dmv goed signaal en goed beeld). En nu wil ik een vergoeding voor de tijd dat ik met dit heb gezeten en geen euro per dag.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.v.B.