Klacht: Hele late levering telefoon

op 03 mei 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb net mijn abbonement verlengd bij KPN en op zich wel tevreden over de service. Buiten dat KPN een van de duurste providers is.
De telefoon die ik wilde hebben hadden ze echter niet op voorraad. Geen probleem, dan leveren ze die thuis en dan heb ik de telefoon de dag erna werd mij beloofd.
Vandaag kregen wij een e-mail dat het waarschijnlijk nog 2-3 weken gaat duren voor ik de telefoon zal ontvangen.
Ik vind dit nog niet zo’n ramp, behalve dat 2-3 weken echt een vreselijk lange wachttijd is. Maar zorg dat je werknemers geen beloftes doen die niet kunnen worden nagekomen door het bedrijf zelf. Dit is dan ook wel vaker voorgekomen bij KPN.

Ik zou tevreden zijn als de telefoon sneller geleverd zou kunnen worden. Zo niet is dit ook prima. Maar ik zal in de toekomst geen abbonement meer nemen bij KPN. Na deze 2 jaar zal ik overstappen naar een andere provider.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BabsVD