Klacht: Hele lange verzendtijd

op 25 maart 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 25 februari iets besteld op de website. De dag erna gelijk betaling en verzend bevestiging gehad. Nu inmiddel een kleine 4 weken verder nog steeds niets in huis. Als ik een email stuur (bellen niet mogelijk) krijg ik een automatisch antwoord waar ik niets aan heb. Dit valt me erg tegen en het hoort niet zolang te duren.

Gewenste Oplossing:

Dat het product zo snel mogelijk in huis is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 05 augustus 2013 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door a.vanbreemen