Klacht: Helaas telefoon terug gestuurt

op 02 december 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Helaas telefoon terug gekomen nu blijk achterkant bekrast zit los schade dat is opengemaakt zij kant bekrast voor kant bekrast twijfel ik altijd netjes was hoesje bescherm folie helaas ben ik zeer boos er om dit mogen jullie zelf oplossen kan tog niet zomaar opsturen twijfel achterkant los zit levensgevaalijk vocht er in komen telefoon achter klep los zit samsung galaxy s 7 zie overal schade telefoon overal bekrast

As ze me andere toestel sturen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

8 maanden geleden - IRMADRP114302227

Reactie van de melder van de klacht Oessie1212

8 maanden geleden - iets in de rant van: de reparatie van mijn telefoon is volgens mij niet goed gedaan, ik heb foto's gemaakt, wat kunnen jullie voor mij doen?

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Ik zou uw klacht graag verder behandelen echter is mij aan de foto niet duidelijk wat er precies aan de hand is met het toestel. Zou u dit kunnen toelichten? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Oessie1212

8 maanden geleden - 3keer foto s op sturen ???? Gebeurt helemaal niks oplichter zijn jullie ben zeer boos ben al 21dagen er mee bezig niks gedaan samsung weet van niks Dynafix As probleem meld gebeuren helemaal niks wordt niet geholpen klacht neem ze wel aan doen er niks tegen er aan tijd voor recht hulp inschakelen kijken of ze me helpen dit schiet namelijk niet op toestel schade terug achterkant klep zit open schande dat die opsturen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 22 december 2016 om 09:33 geantwoord

Geachte klant,

Daar wij tot onze spijt geen verduidelijking meer hebben mogen ontvangen hebben wij u helaas niet meer kunnen helpen, onze excuses hiervoor.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 22 december 2016 om 22:53 geantwoord

Zeeer jammer maar is al bekend dat jullie niet eerlijk bedrijf zijn zelf kassa is op tv geweest ik ben niet enige met deze probleem zal door vechten tot ik zaak zal winnen volgende jaar neem ik andere toestel zal me tel niet meer bij jullie maken

Alle klachten die gemeld zijn door Oessie1212