Klacht: Helaas telefoon terug gestuurt

op 02 december 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Helaas telefoon terug gekomen nu blijk achterkant bekrast zit los schade dat is opengemaakt zij kant bekrast voor kant bekrast twijfel ik altijd netjes was hoesje bescherm folie helaas ben ik zeer boos er om dit mogen jullie zelf oplossen kan tog niet zomaar opsturen twijfel achterkant los zit levensgevaalijk vocht er in komen telefoon achter klep los zit samsung galaxy s 7 zie overal schade telefoon overal bekrast

As ze me andere toestel sturen

21 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

21 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

21 uur geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Oessie1212

19 uur geleden - IRMADRP114302227

Reactie van de melder van de klacht Oessie1212

18 uur geleden - iets in de rant van: de reparatie van mijn telefoon is volgens mij niet goed gedaan, ik heb foto's gemaakt, wat kunnen jullie voor mij doen?

Alle klachten die gemeld zijn door Oessie1212