Klacht: Hel op aarde

op 22 juli 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn in Egypte en we zijn aanbeland in een hotel vol Egyptenaren. Het is onze 8e keer dat we in Egypte verblijven en we weten waarover we spreken en hebben vaak in een gemêleerd hotel gezeten met Russen etc. Maar een hotel vol Arabieren is andere koek.

We zitten met zo’n 50 nl in het hotel en de rest is [1700] Egyptenaar. Voor diegene die denken dat Russen erg zijn op vakantie wacht dan maar af tot je deze ongekende asociale groep tegenkomt. Ik vind het onverklaarbaar dat neckerman je dit aandoet! Het totale hotel is hierdoor ontregeld. Je kunt geen drinken bestellen zonder ruzie te krijgen, lig je bij het zwembad (wat bijna niet lukt) dan lig je erin met drollen omdat de kleintjes geen luier dragen) het restaurant is onvoorstelbaar smerig en hectisch en voordringen lijkt volkssport nr 1. Ze hebben hiervoor een restaurant voor Europese mensen geopend echter met 10% van het eten hier lust ik tussen de middag alleen pizza en in de ochtend een broodje jam. In de avond gaan we naar de klachten naar de a la carte restaurants of de MC Donald’s.

Verder is onze kamer nog nooit opgeruimd en ergeren we ons al 10 dagen zonder wc papier en schone handdoeken. Ruzie gemaakt met de housekeeping maar ook dat mocht niet baten de Egyptenaren claimen deze jongens en zijn vreselijk brutaal! Alle mensen waarvoor wij naar Egypte gaan en de gastvrijheid van de bediening is nu ver ver te zoeken.

Het aguapark is regelmatig dicht en wordt opgeëist door de Egyptenaren, je krijgt gewoon geen band en daardoor mag je regelmatig vechten. En ook daarin drijft regelmatig een bruine jongen! Als Europeaan tussen de burka’s zitten is geen pretje en ik voel me niet veilig. Wij hebben tot heden 2 x gebruik gemaakt van de glijbanen.

Over de zee maar niet te spreken als je op je bedje zit pakken ze hem gewoon af en zo is er een knallende ruzie geweest met nl vrienden.

Kortom een verschrikkelijke vakantie naar ons geliefde Egypte.

De reden waarom ik hem op klacht.nl zet is simpel. Wij willen terug maar de klacht wordt in de wind geslagen en Neckerman zegt ja als je een vakantie boekt naar Egypte kun je Egyptenaren verwachten en heeft zonder blikken of blozen de klacht afgesloten zonder ons gehoord te hebben.

Kortom wij zijn bijzonder boos.

Of per direct naar huis of de helft van de reissom vergoeden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Heeft op 22 juli 2016 om 18:12 geantwoord

De klacht is al vanaf dag 3 bekend en ik heb wederom contact gezocht met de reisleiding. Dit is geen vakantie maar een hel op aarde. Ze hebben aangegeven dat overplaatsen niet mogelijk is!

Neckermann Reizen

Heeft op 28 juli 2016 om 17:16 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Neckermann Reizen

1 jaar geleden - De reisleiding ter plaatse heeft de klachten geregistreerd, echter zijn deze nog niet bevestigd door de familie en zijn onbereikbaar. Wij hebben de familie verzocht contact op te nemen met onze reisleiding ter plaatse.

Reactie van de melder van de klacht Roelfsema1971

1 jaar geleden - De klachten zijn allang geregistreerd echter hebben jullie de klacht voor de 2e keer gesloten! Ook nadat de klacht opnieuw gemeld en ondertekend is, dit was een fout van jullie agent ter plaatse. Nekkramp krijg je van jullie zeldzaam slecht en klachten serieus nemen is een kunst.

Alle klachten die gemeld zijn door Roelfsema1971