Klacht: Heisa in Aken

op 28 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Voor enige weken was het al raak en gisteren op Koningsdag wederom. Bij het busstation in Aken twee uur op lijn 350 staan wachten. Van ellende (weer) net als voorheen naar station gelopen waar toevallig de bus stond. Nu was de rede dat de bus niet richting het busstation reed een zwaar ongeluk; dus eigenlijk wel te begrijpen. Waarom heeft men geen mogelijkheid om eventuele berichten op het niet rijden in Aken te plaatsen.
De volgende irritatie trad op bij de de verbinding via Gulpen naar Valkenburg. Wederom 40 minuten wachten.
Al met al 4 uur kwijt geweest

overheadmelding en beter aansluiting verbindingen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 28 april 2017 om 19:59 geantwoord

Beste gerpaul,

Wat jammer om te lezen dat je gister tevergeefs op de bus hebt gewacht bij je halte. Helaas kan het inderdaad voorkomen dat wij doorverkeerssituaties zoals ongevallen een rit moeten laten vervallen, of een halte niet aan kunnen doen. Mijn oprechte excuses hiervoor.
Dit soort aanpassingen proberen wij altijd zo snel mogelijk op DRIS panelen weer te geven. Deze panelen tonen de elektronische tijden waarop de lijnnummers bij je halte aankomen. Niet iedere halte heeft helaas een dergelijk paneel, en niet elk paneel ondersteunt de realtime ritinfo. Het plaatsen van de panelen is helaas buiten ons beheer, dit wordt door de gemeente gedaan. Wij sturen alleen intern de info door.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door gerpaul