Klacht: dood weizenfust

J. Holwerda op 26 augustus 2023 over Heineken in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

als het goed is is er via sligro een fust weizen geleverd aan ons wat waarschijnlijk een dode fust is.
we hebben hem goed aangesloten en alles aan onze kant werkt optimaal.
we hebben sligro gebeld en die zeiden dat we het via deze klachtenformulier bij jullie moesten melden om het fust te retourneren

Gewenste Oplossing:

graag zouden we het fust willen retourneren en een nieuw fust willen hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Heineken

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Heineken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Holwerda