Klacht: Malafide loodgieter

slechte loddgieter op 05 oktober 2019 over Heesakkers bouwservice in de categorie Aannemers, Loodgieters

Via Heesakkers heeft loodgieter de cv stilgelegd en de verwarmingselementen gedemonteerd. Na verbouwing de verwarmingselementen weer gemonteerd en systeem opgestart. Hierna deed de verwarming het niet meer dus onze vaillant cv monteur geweest. Diagnose: systeem is totaal niet doorgespoeld bij heropstart terwijl iedere loodgieter dat weet met oude verwarmingselementen. Gevolg: warmtepomp cv stukgedraaid (800 euro) en het gehele systeem moet gereinigd worden (1200 euro). Oh ja, bij waterlek bij cv ketel gebruikt de loodgieter gewoon doodleuk de autowas spullen (dure zeem) en doet dit doorweekt op een grote frot in de emmer). gevolg zeem smerig en meuren. Heesakkers bouwservice geeft aan dat het niet hun taak is om heel de cv uit elkaar te schroeven om te kijken hoe vuil alles is.

Verspreidt dit bericht zodat anderen geen slachtoffer worden van deze man met malafide netwerk.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Heesakkers bouwservice nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door slechte loddgieter