Klacht: heenreis

op 14 september 2017 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

hallo ik heb een klacht over onze heenreis naar Italie (Sicilie) ik heb op 7 feb geboekt 2017 een week later kreeg ik mij e-ticket toe gestuurd dat was o.k, maar 3 dagen voor vertrek op 22-08- 2017 kreeg ik weer e-tickets toegestuurd voor 25-08-2017 de nummers zijn 0741295958376 en 074129598377583 dat begreep ik al niet maar aangekomen op Schiphol en bij het inchecken bleek tot onze verbazing dat er geen stoelnummers waren voor ons (feb geboekt)?? het was de vraag of we wel mee konden dus stressen en wachten ik heb aardig wat gevlogen over de Wereld maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt maar gelukkig konden we mee in Rome aangekomen was het helemaal te gek we gingen naar de gate toe voor vertrek naar Sicilië naar lang wachten moesten we naar een andere gate om in te checken maar helaas dat ging ook niet door we moesten weer naar de derde gate om in te checken dat lukte dan wel met ondertussen een vertraging van 2 uur en 15 min en toen op de koffers wachten in Palermo ook dat duurde erg lang we moesten naar een band lopen want daar kwamen de koffers aan maar ook weer na een 1/2 uur wachten kwam er eindelijk 1 koffer vele mensen wachten op hun koffer maar er kwamen geen koffers meer we werden weer naar een ander band gestuurd daar waren nog meer koffers maar we moesten eerst langs de douane problemen alom maar daar vonden we onze 2 de koffer daardoor misten we de bus verbinding van Palermo naar Trapani konden we weer 1 uur en 10 min wachten voor dat de bus naar Trapani kwam dus deze dag was helemaal verloren moe van het wachten nergens geen zin meer blij dat we eindelijk op het Appartement waren, verder nog een verrassing voor ons dat we nog even 140 euro moesten betalen bij KLM voor heen en terug reis voor de koffers dat had bij de boeking wel eens duidelijker vermeld mogen worden we vonden dit wel erg duur. de terug reis was op een vertraging na in Rome van ruim een uur in orde. ik zie graag dat KLM een reactie naar mij toegestuurd en of er wat tegenover staat voor deze stres volle dag en verloren dag van onze vakantie de vlucht nummer naar Rome KL1597 uit gevoerd door (AITALIA) en naar Palermo AZ1779 op 25-08-2017 namens Herm.Rekers en Irina Sokolova

ik zal tevreden zijn als wat tegenover staat voor deze stres volle dag

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA Lekker Weg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA Lekker Weg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hrekers