Klacht: Heel slechte ervaringen bij het boeken van een reis bij dit bedrijf

op 07 oktober 2016 over De Jong Intra in de categorie Reizen Algemeen

Tijdens boeken van deze reis ( 9-daagse B&B-reis naar Ierland van 6 – 14 juli 2016) zijn grove fouten ontdekt door ons. Men bleek een auto voor ons geboekt te hebben, terwijl na enige dagen door ONS werd ontdekt, dat geen autohuur mogelijk is wanneer je ouder bent dan 75 jaar. Dit had men bij de Jong moeten weten! Mijn echtgenote was op dag van boeking 76 jaar geworden, en ik ben 79 jaar! Als wij hier niet zelf achter waren gekomen, hadden we grote problemen in Ierland gekregen. Hebben dit zelf opgelost. Tijdens ontvangen van vouches stond als bestuurder aangegeven mijn naam ipv die van mijn echtgenote, waarover een uitgebreide telefoon en mailsessie was geweest.!!! Bovendien HEB ik geen rijbewijs! Het zijn dus vooral organisatorische problemen geweest, die héél vervelend hadden kunnen aflopen, maar door EIGEN initiatief zijn voorkomen.
Routebeschrijving in Ierland was niet correct. Ik heb e.e.a. op een website gezet. Bij belangstelling is dit te lezen op https://members.ziggo.nl/p.logtenberg19

Wanneer de Jong Intra Tours aangeeft grove fouten te hebben gemaakt, en een geldelijke tegemoetkoming van 500 Euro.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Jong Intra

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Jong Intra nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teunie40