Klacht: heel ontevreden

op 20 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 juni 2016 om 20:07 geantwoord

Nee ik heb, rond 11 mei de krant opgezegd dus ik was optijd.toen is mij weer een nieuw abonnement aangeboden met korting .dat die gegevens niet bij jullie goed in de computer zijn verwerkt is niet mijn probleem. Jullie hebben wel kunnen zien dat ik toen gebeld heb .en dat een collega van jullie mij vertelde dat ik al een paar jaar korting had gekregen en dat bedrag ging uitrekenen en zei dat ik niets te klagen had andere klanten betalen ook 30.50. Daar ben ik heel kwaad over .ik heb op tijd opgezegd en daarom wil ik het bedrag dat ik te veel betaald heb terug.

Alle klachten die gemeld zijn door rina pelgrim