Klacht: Heel erg slechte service

op 11 juli 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Gebeld met de service desk met klacht over vluchttijden. We betalen voor 8 dagen maar door de slechte tijden hebben we maar 6 dagen. Gevraagd voor mogelijke oplossing, word gezegd dat we simpelweg pech hebben. Wordt geen enkele moeite gedaan om tot een oplossing te komen. Wanneer we vragen naar andere vluchttijden wordt er gezucht en boos gedaan. We hebben aangegeven niet tevreden te zijn en nooit meer willen reizen met neckermann, antwoord was: dat moet je zelf weten. Ronduit belachelijk.

Wanneer we andere vluchttijden kunnen krijgen of wat voor compensatie dan ook. Een ander vliegveld is ook prima. Vind het super belangrijk dat er in ieder geval moeite wordt gedaan om tot een oplossing te komen en dat ik fatsoenlijk te woord word gestaan.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 11 juli 2016 om 12:33 geantwoord

het spijt ons Lisanne, dat we je geen ander aanbod kunnen doen. via onze Chatfunctie en op Facebook hebben we hierover al een toelichting gegeven. Hoewel we kunnen begrijpen dat je andere tijden wenselijker vindt, is een kenmerk van chartervluchten dat ze altijd kunnen wijzigen, tot op de dag van vertrek, zoals ook omschreven in de ANVR voorwaarden.
Tenslotte wensen we je een hele fijne vakantie toe.

Alle klachten die gemeld zijn door LV01125