Klacht: Heden 20 juni 2016 geen Telegraaf ontvangen.

op 24 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Uw bezorger voor het gebied 5709CW37 heeft vanmorgen een AD in de bus gestopt i.p.v. uw Telegraaf. En dat waarachtig niet de eerste keer. Ik heb er mijn buik inmiddel dik vol van. Gelieve iemand naar mij te laten bellen zodat ik uitleg kan geven over het een en ander. Telefoon
0492 516936
Naam en adres:
C.M.Schouten
Limburghof 37
5709 CW Helmond.

Als het bovenstaande is opgelost.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 juni 2016 om 10:47 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Schouten,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat De Telegraaf onregelmatig is bezorgd.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen, helaas was er geen gehoor.

Wij hebben deze klacht aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging naar behoren te laten verlopen.

Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag via 088-8248241 van u opdat wij snel actie kunnen ondernemen.

Tevens zijn de betreffende kranten conform onze voorwaarden gecompenseerd. Uw abonnement is verlengd met het aantal gemiste edities van de krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door C.M.Schouten