Klacht: Heb rekening betaald na achterstand blijf berichten krijgen van ultimoo

op 29 september 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb mijn rekening betaal blijf rekeningen krijgen en ze worden verhoogt

Als dit incaso buro uit de mark word gehaald

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 29 september 2016 om 14:27 geantwoord

Beste heer Otter, wat vervelend om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. Bij controle is gebleken dat u, ondanks diverse betalingsverzoeken en/of afspraken, voor een langere periode niet tot betalen van uw achterstallige contributie bent overgegaan. Om deze reden waren wij op 16 september 2016 genoodzaakt de vordering uit handen te geven aan incassobureau Ultimoo. Bij het uit handen geven van de vordering zal het incassobureau extra incassokosten in rekening brengen. Vervolgens ontvangen wij een betaling van €44,90 op 23-9-2016. Wij hebben aan incassobureau Ultimoo doorgegeven dat dit bedrag direct aan ons voldaan is, waardoor dit in mindering gebracht is bij de totale openstaande vordering. Echter staat er nog wel een bedrag open dat voldaan dient te worden. Indien u inzicht wenst te verkrijgen in de totale openstaande vordering, vragen over de vordering heeft en/of een betalingsregeling wilt treffen, verwijzen wij u door naar Ultimoo Incassobureau.

Contactgegevens:
Ultimoo Incassobureau
Postbus 632
3440 AP WOERDEN

0348-493611
www.ultimoo.nl

Met vriendelijke groet, Alain - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Roel van betergeluid spaandam