Klacht: Heb mijn paket nogsteeds niet

op 01 september 2018 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 3 dagen geleden een briwf in mijn bus gehad dat ik niet thuis was en dat ik een tijd kon kiezen voor de volgende dag maar zonder trackingnummer dus ik bel om te vragen hoelaat ze de volgende dag komen en een medewerker zei tussen 9 en 12 in de ochtend dus ik wacht en om 12 uur belde ik weer want ik had niets ontvangen daarna zegt een andere colega dat het tot 6uur in de avond kon duren en ik bleef wachten maar om 6uur had ik nogsteeds niets en ik belde dus weer toen zei een medewerker dat het de druk was op de weg en de koerier niet meer zou komen pas de volgende dag weerr en zelf de volgende dag heb ik nogsteeeedss nietsss ontvangen en ik ben super booooos want dit kan niet ik wacht er te lang op en ik had het nodig op dit moment vreselijk dit het kan echt niet zooo ben echt boos ik had nog aan te telefoon verteld dat het in me brievenbus kon of bij de buur en ze zei nog jaa komt helemaal goed en NOGSTEEDS HEB IK NIETS.

Als ik mijn paket nuuu krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jenai