Klacht: Heb mijn betaling voldoen aan smartphonehoesje nu blijft afterapy mij dreigen met een of ander bedrag voor paymentfee. Ik weet niet wat of waarvoor dat Payment fee € 1,00

op 04 juli 2019 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mijn betaling voldoen aan smartphonehoesje nu blijft afterapy mij dreigen met een of ander bedrag voor paymentfee. Ik weet niet wat of waarvoor dat Payment fee € 1,00

Gewenste Oplossing:

dat de bedrag van €1,00 voor hun eigen rekening nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 04 juli 2019 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bommel,

Bedankt voor je bericht. In je bericht vraag je ons het bedrag dat de webwinkel in rekening brengt indien je voor onze betaalwijze kiest (Payment fee) te corrigeren.

Aangezien webwinkel Smartphonehoesjes.nl dit bedrag in rekening brengt en niet AfterPay, lijkt het mij handiger om hierover contact met hen op te nemen.

Hopelijk is alles zo duidelijk. Heb je toch nog een vraag? Stel hem gerust!

Met vriendelijke groet,
Monique

Alle klachten die gemeld zijn door bmv