Klacht: heb mijn bestelling niet binnen

op 12 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb op 21 juni een paat items besteld voor mijn huwelijk.
het is 27 juni verscheept en het zou daarna nog 6 tot 6 werkdagen duren voordat het binnen was.
nadat het maandag nog niet binnen was heb ik gemaild. ik kreeg een mail terug met algemene informatie.
daarna nog twee mails gestuurd maar krijg niets meer terug.

als ik weet wanneer mijn pakket aankomt
wil dit ook zlef wel uitzoeken maar edan moet ik naast een pakketnummer ook een verificatie nummer hebben en dat heb ik niet voor de rest zijn ze ook niet bereikbaar en dat is heel jammer.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 juli 2012 om 08:18 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door isabella1911