Klacht: Heb in maart 2021 kleding besteld tot op heden niets ontvangen OPGELICHT,

Rosarius op 09 december 2021 over Moda Muchacha in de categorie Internetshops - Kleding

Heb meerdere keren hier een melding gedaan van het niet terug krijgen van mijn geld na bestelling. Iedere keer geeft het bedrijf aan het op te lossen, maar dat doen ze niet. Ze staan nu ook bekend bij opgelicht.nl. Via whatsapp contact gehad met allerlei smoezen, leverancier problemen, geld afspraken niet nakomen, of je niet wat anders wilt uitzoeken, gaat ook niet door. Niets hier kopen en wil de mensen hiervoor waarschuwen. Niets klopt van het bedrijf, kvk nummer niet niets. Aub mensen let op! En doe ook anders aangifte als je wat besteld hebt en geloof niet in alle uitstel smoezen.

Geld retour wat ze toch niet doen, ik vraag u vriendelijk maar ook om hulp mijn bericht te laten staan zodat mensen zijn gewaarschuwd zie het bedrijf bij opgelicht.nl. Bvd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Moda Muchacha

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Moda Muchacha nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosarius