Klacht: Heb het potje heb ik teruggestuurd want wist van niks

op 13 september 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb het product niet besteld en hoorde van de buurvrouw dat ik een pakketje bij had liggen.
Lag er al een tijdje dus, we hoorde niks geen factuur. Gezien dat we wat besteld hadden waar ik duw geen weet van had.
Heb dus meteen dan het pakketje teruggestuurd maar dat was al na die 14 dagen.
Nu kreeg ik een brief van bralex b.v. Dat ik het pakketje terug kreeg als ik 5 euro overmaak maar wil het pakketje niet heb het niet besteld.
En nu moet 140 euro betalen voor iets dat ik niet in me bezit heb.
Mijn vraag was valt hier wat aan te doen.
Ik ben het zat met die onredelijke mensen van die webshop.

Als het wordt afgedaan zij hebben hun product allang terug is nooit gebruikt gewoon in de verpakking gelaten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

1 maand geleden - Geachte klant, Wat vervelend om te horen dat u zo denkt over onze service. Ik zou graag met u tot een oplossing komen echter kan ik geen bestelling vinden op de door u gegeven informatie. Indien u een factuur of ordernummer heeft, zie ik deze graag terug. Met vriendelijke groet, Coen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:39 geantwoord

Geachte heer Steinbach,

Wat vervelend om te horen dat u zo denkt over onze service. Helaas hebben wij tot op heden niks van u vernomen en kunnen wij u daarom ook niet helpen.

Indien u een factuur of ordernummer heeft, zie ik deze graag terug.

Laura Fenanlamber

Alle klachten die gemeld zijn door Harvey1983