Klacht: heb er geen woorden voor

Sybell op 30 oktober 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

na jaren tevreden te zijn ga ik overstappen maar zelfs dat lukt niet. Ze halen gegevens van mijn nummer en die van mijn zoon door elkaar. Via de tele2 app was eindelijk mijn abonnement aangepast. Eerst niet mogenlijk omdat er een bestelling onderweg zou zijn. Waar overigens geen sprake van was. geen tijd om met ze te bellen of de wachttijd was zo lang dat de verbinding werd verbroken. Was ineens die bestellingsmelding eruit, kon ik na een paar hoge abonnementskosten eindelijk mijn abonnement aanpassen naar onbeperkt aantal belminuten. Goedgekeurd door de App, heb ik toch weer een dure factuur ontvangen. Nu ben ik er helemaal klaar mee en wil overstappen maar ben mijn klantnummer nodig. Deze is nergens te vinden en wordt door klantenservice chat doorverwezen om in te loggen, wat ik al was. daar zou ik simpel mijn klant nummer kunnen inzien, blijkt dat mijn telefoonnummer nergens te vinden is maar van mijn zoon wel. Die staat kennelijk onder mijn naam. Dat is zijn klantnr. en niet de mijne. Kortom; overzetten nu niet mogenlijk. Kan alleen morgen na 9uur bellen. Hopen dat dat lukt.
Grrrrrrrr

als ik overgestapt ben

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sybell