Klacht: haren in dessert

op 11 maart 2020 over De Beren in de categorie Cafés en Restaurants

ik heb vandaag met mijn gezin gegeten bij de beren zandrak. het eten was prima en we besloten ook nog een toetje te nemen. allereerst kreeg ik mijn creme brulee , dat was zo een klein dun laagje creme dat ik er gewoon om moest lachen. ik vroeg de serveerster of dit zo hoorde en ze zei gelijk , nee sorry dat is wel heel erg weinig. ik kreeg netjes een nieuwe . mijn dochter had een sorbet en was daar net lekker van aan het smullen toen ze een bonkje geel achtig haar uit haar sorbet haalde. het was vrij hard van structuur en bestond uit allemaal kleine haartjes. we hadden echt geen idee wat het was dus riepen we opnieuw de serveerster erbij. de serveerster zei dat ze echt geen idee had was het zou kunnen zijn en liep vervolgens weg. ik dacht die gaat iemand halen , maar even later zag ik haar een tafel afruimen dus riep ik haar opnieuw. ik gaf aan dat ik het fijn zou vinden als ze iemand zou kunnen halen. de meneer die opnieuw mijn creme brullee had gebracht verscheen aan tafel met een wat geagiteerde houding. hij keek naar het hoopje haar en mompelde iets van dat het wel van het fruit zou zijn en zeker niet van een mens. maar ach , hij zou de sorbet wel van de rekening schrijven. ik had er een naar gevoel over en vond het niet netjes dat hij ons niet serieus nam en ook geen excuses aan bood. eenmaal bij de kassa nam deze zelfde meneer het over en vertelde mij te weten wat het gele harige goedje was. het was van de schil van de meloen dacht hij te weten. ik vond dit een hele rare redenatie want meloen heeft geen harige structuur. nogmaals benadrukte hij dat de sorbet van de rekening was geschreven. ik heb de bon bewaard voor als jullie nog gegevens zouden willen hebben.

ik wil deze klacht melden omdat ik vind dat ik niet serieus genomen ben. ik weet niet wat het was , heb er helaas ook geen foto van gemaakt ik weet alleen wel dat het niet van het fruit was. en dat het zeker niet in de sorbet hoorde te zitten van mijn dochter. en ik vind als je voor een tweede keer naar een tafel word geroepen je de klant serieus moet nemen en op zijn minst je excuses aan hoort te bieden en me niet af schepen met een wat een zeikerds blik. ik ben met een ontevreden gevoel naar buiten gelopen en dat vind ik erg jammer omdat een moment met mijn gezin juist een feestje zou moeten zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Beren

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Beren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca Nanninga