Klacht: harddrive onverantwoord verzonden

op 11 juni 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

ik heb een harddrive besteld bij mediamarkt. deze zou binnen 1 dag geleverd worden. hele dag gewacht. geen bericht. tracking werkte ook niet. mail gestuurd wanneer ik de hdd dan wel zou kunnen verwachten. ok, slechte service om geen email te sturen. maar nog geen directe reden voor mij om hier te klagen.

Maar!!!

De volgende dag werd de hdd zonder maar enige bescherming van bv karton of bubbels, dus in een dunne envellope door mijn brievenbus gekletterd van 1 meter hoogte op stenen vloer. de hdd heeft het wonderwel overleefd. ik ben nu aan het testen op bad sectors.gaat 6 uur duren. eerste trouwens al gevonden. hdd is dus spliternieuw maar niet meer te vertrouwen. ik vind dit een compleet waardeloze afhandeling tot nu toe.

reclamatie
aanpassing afhandeling. bezorg delicate apparatuur zoals hdd minimaal in een fatsoenlijke beschermende verpakking. voorkom dat dit weer kan gebeuren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hdd21