Klacht: Hard rijden op drempels

op 10 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedendag ik heb een klacht over hard rijden op drempels op de weg er woord bijna nooit afgeremd ik heb elke keer rugklachten en vandaag heb ik mijn hoofd gestoten waar ik al eerder een ongeluk mee heb gehad.
Dus u begrijp wel dat ik nou pijn heb en daar kan geen paracetamol tegenop.

Willen jullie Chauffeurs alstublieft wat afremmen bij de drempels.

Het zou een goed voorbeeld zijn als u dat als passagier meemaakt dan denk ik wel dat u zeker zult afremmen voor een drempel.

Vriendelijk groet Romeo

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Romeo22, Auw, dat lijkt me heel pijnlijk! Op welke lijnen ervaar je dit? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Romeo22

3 maanden geleden - Bus 31 bij richting monster heb je 4 drempels niemand remt af ik begrijp niet waarom bij de duinen. Er waren 3 scholieren die het ook hebbben gezien ondanks nog dat ik me zo goed vasthield.

Reactie van de melder van de klacht Romeo22

3 maanden geleden - Oja ik heb wel een dik hoofd nu, ik ga morgenochtend naar de huisarts om te kijken of alles wel goed is want het was wel en klap hoor.

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Romeo22, Wanneer is dit incident gebeurt? Heb je voor mij datum, vertrektijd, vertrekhalte en uitstaphalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Romeo22

3 maanden geleden - dit word dus ook niks de gegevens staan op mijn ov chip kart het was een blonde mevrouw als chauffeur in gravenzande uitgestapt bij de rustplaats omstreeks 13.30

Arriva

Heeft op 11 september 2018 om 14:26 geantwoord

Beste Romeo Roepan,

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Deze informatie sturen we door naar de desbetreffende regio zodat er achterhaald kan worden om welke persoon het gaat zodat dit voorval intern besproken kan worden. We passen altijd hoor- en wederhoor toe. Onze excuses voor het ontstane ongemak!

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Heeft op 11 september 2018 om 15:19 geantwoord

Ik heb hoofd pijn wat ga jullie doen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Romeo Roepan, Ik adviseer je bij veel pijn toch even langs de huisarts te gaan. Een check hierbij lijkt me wel goed. Met vriendelijke groet, Resh Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Romeo22