Klacht: Happy Colors

op 22 maart 2021 over Aldi in de categorie Supermarkten

Geachte mevrouw, mijnheer

Twee emmers van 2,5 liter gekocht van Happy Colors zoveel maanden terug bij de Aldi gekocht.
Vorige week is één van de twee emmers op een muur gezet en het resultaat is om te huilen!
Het betreft ongeveer 16 tot 18 m2 en het was een grijze kleur waar het overheen moest met een licht profiel in het behang dus de eerste laag iets verdund zoals stond aangegeven waardoor het grijs vrijwel al helemaal verdween. De tweede laag dekte perfect maar toont, eenmaal droog, dunnere en dikkere plekken (nochthans heel goed uitgesmeerd) en niet uit!
Er wordt gerept over een roller op de emmer maar deze staat er niet met nadrukkelijk advies op genoemd dat die, voor mooist gewenst resultaat, gebruikt moet. Wellicht is dat de reden misschien want er is met een brede witkwast gebruikt.
Ik heb er duidelijke foto’s van maar heb helaas niet het idee dat ik die meesturen kan bij deze klacht, desgewenst kan ik die aan u sturen nog.

Weliswaar betreft het emmers van 2,5 liter voor maar een Euro of vijftien per stuk maar indien het ENKEL met een roller opgebracht mocht moest dat er op staan.
Graag geld terug of indien dat de reden is een nieuwe emmer lichtgeel waarvan we zeker weten dat het met een verfroller weer goed komen zal.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 22 maart 2021 om 13:24 geantwoord

Heeft op 07 juni 2021 om 00:13 geantwoord

Het is nu al dik twee maanden terug dat ik die gevraagde foto’s gestuurd heb!
Wanneer word het opgelost en ook belangrijk, hoe?

Alle klachten die gemeld zijn door Gea12345678910