Klacht: Geachte Hr,

op 05 februari 2013 over Hans Hoogveld Elektra BV in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen, Ik heb op 18 Januari al een bericht via mail gekregen dat mijn pakket onderweg is, maar ik kan deze niet volgen, het opgegeven nr. met bijbehorende letters herkent de computer niet.Zo kan ik mijn pakket niet volgen, en inmiddels is het al ruim 2 weken onderweg.
Mijn bedrijf zit echt op deze kabels te wachten en zou graag uitlevering z.s.m. zien gebeuren.

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk levering van mijn pakket met usb laders.

m.vr.grt.Hans Hoogveld

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hans Hoogveld Elektra BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hans Hoogveld Elektra BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amices