Klacht: Schofterig behandeld na indienen klacht

op 29 augustus 2019 over Handyfloor in de categorie Vloerbedekking

Iets meer dan drie jaar geleden kochten wij onze pvc vloer bij handyfloor.
Begin dit jaar ontdekte wij slijtplekken. Hierom contact opgenomen met handyfloor , die stuurde mij een klachten formulier. Na het indienen van dit formulier werd er een afspraak gemaakt met een expert. Die is eind juni langs geweest. Omdat ik half augustus nog niks van handyfloor had vernomen nam ik zelf contact op met de aftersales van Handyfloor. Ik kreeg iemand aan de telefoon die , omdat onze vloer niet meer gemaakt wordt, als alternatief een aantal strojen toe te sturen van hetzelfde merk maar met een ander serienummer omdat die van ons niet meer gemaakt wordt. Dat heb ik geweigerd omdat die stroken, die heb ik namelijk als vloer op de 1e verdieping, echt afwijken qua kleur en print van de vloer beneden. Toen ik hem zei dat ik het raar vond dat de vloer het na 3 jaar al begon te begeven terwijl wij hier bijna altijd op sokken lopen maakte hij mij uit voor leugenaar. Dat maakte me zo ontzettend boos dat ik heb huilend heb geëist dat hij zijn woorden terug nam. Uiteindelijk, nadat hij het woord leugenaar nog zo’n keer of 4 had herhaald van hij zijn woorden terug en zij dat hij contact op zou nemen met de fabrikant en hij zou mij de week erna terug bellen. Na 14 dagen nog niets gehoord dus heb ik zelf maar gebeld. Toen kreeg ik een medewerkster van handyfloor aan de lijn. Ook dat werd een heel vervelend gesprek en wel om de reden dat zij zei dat ik haar collega had uitgemaakt voor leugenaar en niet andersom. Ik zeg dat is dan toch raar dat hij zijn excuses aan mij heeft aangeboden. Maar nee hoor, zij was getuige geweest van het gesprek en ik had hem uitgemaakt voor leugenaar( zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen). Al bij al telefoongesprek beëindigd en er niks mee opgeschoten. Maar ik lees in de review hieronder bijna dezelfde ervaring. Mijn advies dus: koop niet bij handyfloor

Als de klacht na wens wordt opgelost, is dat niet mogelijk vanwege het feit dat de vloer niet meer leverbaar is dan een financiële compensatie.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Handyfloor over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Broeders63