Klacht: Handvat los

op 01 augustus 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het handvat van het mandje van de airfryer is los. Dat is heel erg onhandig.

Gewenste Oplossing:

Als het gerepareerd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Jdeswart

7 maanden geleden - Na het overleggen van het aankoopbewijs en een foto van het defect stuurde Philips zonder problemen een nieuwe mand voor de airfryer. Super service. Dank!

Reactie van de melder van de klacht Jdeswart

7 maanden geleden - De klacht is naar tevredenheid afgehandeld. Hoe kan ik de status van de klacht wijzigen?

Alle klachten die gemeld zijn door Jdeswart