Klacht: Hammam Saphir onbereikbaar, Groupon geeft een halve oplossing

op 12 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Gedurende de looptijd van de Groupon actie voor Hammam Saphir heb ik meerdere malen proberen per telefoon/voicemail, e-mail en via de site contact te leggen om een reservering te maken. Echter heb ik nooit iets van een reactie gekregen. Nog voordat de actie was afgelopen heb ik ook met Groupon contact opgenomen voor een passende oplossing. Mijn voorstel was een verlenging + reservering en anders geld terug. In eerste instantie leek Groupon dit goed op te pakken en was een terugbetaling beloofd. Echter bleek later dat dit om een terug betaling van credits voor Groupon ging. Hier zat ik uiteraard niet op te wachten want op deze manier ben ik gedwongen om nog eens een aankoop te moeten doen via Groupon en dan ook nog binnen een jaar. Tevens werd mijn reactie iedere keer door een andere medewerker beantwoord waardoor het verhaal ook niet duidelijker werd. Ik vind dit alles zeer onprofessioneel van Groupon;
– Een deal sluiten met een bedrijf dat onbereikbaar is en de klant
ik) er de dupe van laten worden.
– Slechte communicatie door verschillende medewerkers bij Groupon
– Beloftes niet waarmaken en een halve oplossing bieden.

Ik zou dan ook iedereen willen afraden om (deze) Groupon actie te kopen!!

Ik zou tevreden zijn zodra het volledige aankoopbedrag terug geboekt word op mijn rekening in de vorm van euro’s en geen credits.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 13 september 2016 om 10:00 geantwoord

Beste mevrouw Janssen,

Vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw Groupon.

Graag ontvangen wij uw emailadres, controlecode en grouponcode van uw aankoop zodat we uw vraag in behandeling kunnen nemen.

Op het opgegeven emailadres kunnen wij uw aankoop Hammam Saphir niet terug vinden.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door maddie0087@gmail.com