Klacht: hamburgers en gehakt met vreemd geurtje

op 03 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

30 juni j.l. kocht ik bij AH 2 pakjes hamburgers, 1 met houdbaarheidsdatum 2 juli en 1 met houdbaarheidsdatum 4 juli 2016. Bij het openmaken van de verpakkingen (nog op de dag van aankoop) roken de hamburgers erg vreemd en mijn eetlust was meteen weg. Ik heb ze direkt weggegooid en mijn geld bij AH Nederhorst den Berg teruggehaald.(2 x E 1,75). Die hamburgers koop ik dus n o o i t meer.
Ook is sinds meer dan een half jaar het gehakt van AH bij mij uit de gratie. Zelfde verhaal: de samenstelling van het gehakt schijnt veranderd te zijn. Ook een vreemde geur en nare smaak. Deze koop ik dus n o o i t meer bij AH.
Ik heb gehoord dat AH zijn vlees sinds geruime tijd geleden bij een andere leverancier betrekt. Lijkt mij waarschijnlijk dat mijn klachten daar wat mee te maken hebben……….

Als bovenstaande klachten inderdaad voortvloeien uit het overstappen naar een andere leverancier, dan ben ik pas tevreden als AH mij weer vlees(produkten) kan aanbieden met de kwaliteit en smaak van vóór de overstap.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellie Terra