Klacht: hamburg set

op 02 september 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Dressoir eetkamer tafel en salontafel besteld. De dame van Leen Bakker kijkt in de computer en ziet dat er nog enkelen leverbaar zijn. Ze geeft ons een orde bevestiging mee waar duidelijk op staat 29 augustus levering aan filiaal en op 30 augustus levering aan klant. Ons nooit verteld dat het onder voorbehoud is. In de week voor levering heb ik nog enkelen malen contact gehad met Leen Bakker vestiging kanaleneiland. Wordt duidelijk aangegeven dat alles binnen is op afgesproken datum. Op de vrijdag laat ik mijn oude meubels ophalen Door de mij kringloop. Blijkt op vrijdagavond opeens dat mijn spullen niet geleverd worden omdat ze niet in de vrachtwagen zaten. Ik mocht wel mijn dressoir ophalen de rest zou 5 september komen. Dat is inmiddels 12 september geworden. Ik een paar keer uitgelegd dat ik zonder meubels zit maar daar hebben ze niets mee te maken. Heb zelfs gevraagd om het showroom modellen maar die geven ze niet mee want dan kunnen ze niets verkopen. Het meest kwaad ben ik over het onbegrip het verleggen van de schuld het zeggen dat ze niet op de hoogte zijn van het niet leveren van de spullen. Zeggen dat het op de orderbevestiging staat terwijl daar niets op staat. Dat het een indicatie datum is en denken dat je achterlijk bent. Ik heb maandag en dinsdag gebeld en ik ga iedere dag bellen net zo lang dat zei er ziek van andere worden. Vandaag zei de filiaalhouder dat ik anders maar van de koop af moet zien.

Als ze eens eerlijk zijn of mee denken aan een oplossing ik kan nu niet eens mijn drinken ergens neerzetten. Ze hadden bijvoorbeeld even iets in bruikleen kunnen geven of aanbieden. Maar ze doen zowel in de winkel of ze achterlijk zijn ze komen niet verder dan ja en nee en ik begrijp wel waarom de klantenservice geld kost

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht henri11971

3 jaren geleden - heb nog niets gehoord van leenbakker komt er niet door bij de klantenservice

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht henri11971

1 jaar geleden - na 2 jaar heeft leen bakker mijn klacht in behandeling genomen wat een fijn bedrijf vol spanning wacht ik af

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 15 augustus 2016 om 13:33 geantwoord