Klacht: ‘halve maantjes’ tekort geleverd, restant blijft maar uit!

op 03 september 2016 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Trap laten bekleden, overloop en zolderverdieping tapijt laten leggen. Voor zoldertrap restant meegegeven om \’halve maantjes\’ uit te laten maken. Na een paar weken geleverd – helaas één tekort, bleek thuis. Weer een restant ingeleverd plus een voorbeeld. Weken niets vernomen. Bij navraag bleek fabriek die ze maakt voor Carpetright wél \’t restant en voorbeeld te hebben, echter zonder beschrijving wat ermee moest en voor wie \’t was. Men belooft nu om er een spoed van te maken en ze thuis te sturen. Na een dikke week gebeld – geen nieuws. Inmiddels zijn we bijna negen weken na \’t leggen van de vloerbedekking. Verkoper Martijn van Carpetright Haarlem is flink geïrriteerd als ik hem er (weer) op aan spreek. \”Mij is verzekerd dat de trapmatten door drie mensen worden nageteld voordat ze naar ons worden vezonden\’!\”
Alsof hij in twijfel trekt dat we er een tekort hebben gekregen! Tsss!

Ik ben tevreden als ik het ontbrekende \'halve maantje\' uiteindelijk toch nog geleverd krijg mét excuses voor de diverse keren falende communicatie en samenwerking met het toeleverbedrijf en voor de niet waargemaakte toezeggingen.
Wel verkopen, slechte aftersales.

Nooit meer naar Carpetright Haarlem!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 12 september 2016 om 17:11 geantwoord

Geachte heer Ruhe,

Carpetright betreurd het feit dat wij uw bestelling door omstandigheden niet op tijd hebben kunnen leveren. Helaas ging het mis bij onze fabrikant. Onze welgemeende excuses voor de ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Wij zijn onlangs tweemaal bij u langs geweest om het ontbrekende trapmaantje alsnog te leveren. Daarnaast hebben wij een bos bloemen voor u achtergelaten als blijk van waardering voor uw geduld in dezen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier van de trapmaantjes toe.

Carpetright After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door KeesRuhe