Klacht: halve levering

op 21 augustus 2017 over Bandenleader.nl in de categorie Auto Onderdelen

ik heb 1 bestelling geplaatst van een achterband en een voorband voor de motor deze hebben zij veranderd in 2 bestellingen.
nu heb ik op het bestel nummer van de achterband mijn voorband ontvangen (geeft niet heb ik ook besteld en betaald) maar de bestelling van mijn voorband waar ze nu mijn achterband in moeten doen verzenden ze maar niet! levertijd zou 3 werkdagen zijn en ben nu bijna 2 weken verder een hoop mails en frustratie verder want ze lijken het niet te willen begrijpen! ik heb fotos toegevoegd maar nog lijken ze het niet te begrijpen! ik heb mijn voorband ontvangen maar mijn achterband hebben ze nog steeds niet ontvangen nu willen ze me een formulier laten tekenen van vermissing maar ze lijkt niet te begrijpen dat ze het zelf nog niet hebben verzonden!! ik krijg in het nederlands antwoord terug maar ze begrijpt er geloof ik zelf weinig van heb zelfs al gevraag welke taal ze wel begrijpt maar van de 10 mails krijg ik er steeds maar 1 terug en dan met een antwoord waar ik niks mee kan en dan zijn we weer een dag verder

als ik mijn achterband ook ontvang en als ze niet kunnen leveren dit melden en mijn geld terug storten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bandenleader.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door eliane_de_kreek@hotmail.com