Klacht: Halte overslaan

op 04 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Door kermis in het dorp (posterholt) is er omleidingen. Normaal gesproken rijden de lijnen langs vlodroperweg en draaien ze zich op de rotonde. Lijn 64 van 11:47 deed dit echter niet en draaide zich al ergens anders zonder langs halte vlodroperweg te komen.

Als de bussen gewoon de haltes rijden die ze horen te rijden en niet zomaar overslaan

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 september 2018 om 13:20 geantwoord

Beste xpukkie,

Wat jammer om te lezen dat je dit ervaren hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Ik stuur je klacht door naar de verantwoordelijke manager. Ik zal de verantwoordelijke manager verzoeken de situatie met de chauffeur te bespreken. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door xpukkie