Klacht: Halte niet in gebruik

op 06 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond te wachten op bus 54, vertrek Lege Hearewei om 18:11. Ik zie de bus zo voorbij rijden, de chauffeur kijkt nog naar de halte….
Blijkt dat centrum Stiens er vandaag uit ligt. Geen zak over haltebord. Medewerker die ik heb gebeld zegt dat hier geen tijd voor was. Ik vind dit slechte zaak, want zelfs geen berichtje of vermelding op de site en app!!!!

U maakt mij niet wijs dat jullie dit te kort van te voren wisten en zorg dan in ieder geval dat er ergens een melding staat! In deze tijd vol internet!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 mei 2017 om 19:20 geantwoord

Beste DebbieBus,

Niet leuk om te lezen dat je vanavond bij halte Lege Hearewei stond te wachten en bleek dat de bus daar niet kon stoppen omdat er werkzaamheden waren. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik zie inderdaad geen informatie over vervallen haltes van lijn 54 op de website staan. Daarom stuur je klacht intern door naar de regio zodat deze besproken kan worden en ter evaluatie meegenomen kan worden. Weet wel dat we in de meeste gevallen ruim van te voren een melding vanuit de provincie/gemeente krijgen wanneer er werkzaamheden op het traject van de bussen zijn. Zodoende kan er op tijd rekening mee worden gehouden en kunnen we op tijd bij de halte en op internet reizigers informeren. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door DebbieBus