Klacht: halte genegeerd door chauffeur

op 05 oktober 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Dagelijks reis ik met stadsbus lijn 6 tussen hoofdstation Groningen en Corpus den Hoorn Zuid in Groningen. Nu is er op deze lijn veel vertraging omdat er werkzaamheden aan de Paterswoldseweg zijn en een andere route moet worden gereden. Hier heb ik begrip voor alhoewel wel vervelend dat ik elke dag 15 a 30 minuten later thuis ben. Maar vanmiddag om 17:38 wilde ik instappen op de tijdelijke halte aan de Corpus den Hoorn Zuid, maar tot mijn verbazing en grote ergernis ging de bus chauffeur niet linksaf richting deze halte, maar rechtsaf richting de A 28. Hij nam dus een totaal andere route en sloeg daarbij verscheidene haltes over, ik vermoed om de drukte bij de rotonde nabij de Martiniplaza te ontwijken. Voor mijn betekende dit een wandeling van 25 minuten naar het Hoofdstation en 45 min later thuis dan normaal en dus de druppel om nu toch maar eens een klacht in te dienen voor de zeer slechte dienstverlening.

als de buschauffeur alle afgesproken haltes neemt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.drenth33