Klacht: halte

op 08 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 februari 2018 om 13:49 geantwoord

Beste herman212,

Wat jammer om te lezen dat de dienstregeling en de route van de bussen van Brunssum naar Schinveld niet helemaal op jouw wensen aansluit. De dienstregeling is gebaseerd op de eisen die de opdrachtgever (=provincie) er aan heeft gesteld. Ik zal je bevinding over de huidige dienstregeling intern doorsturen zodat deze ter evaluatie van de huidige dienstregeling meegenomen kan worden. Over enkele maanden, als wij meer gegevens hebben over de dagelijkse uitvoering en de meest voorkomende klachten, zullen wij met de provincie en andere betrokkenen, zoals de gemeenten, de dienstregeling zorgvuldig analyseren en bekijken waar aanpassingen noodzakelijk en/of wenselijk zijn.

^Manon
Webcareteam Arriva