Klacht: halte

op 08 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 februari 2018 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste herman212,

Wat jammer om te lezen dat de dienstregeling en de route van de bussen van Brunssum naar Schinveld niet helemaal op jouw wensen aansluit. De dienstregeling is gebaseerd op de eisen die de opdrachtgever (=provincie) er aan heeft gesteld. Ik zal je bevinding over de huidige dienstregeling intern doorsturen zodat deze ter evaluatie van de huidige dienstregeling meegenomen kan worden. Over enkele maanden, als wij meer gegevens hebben over de dagelijkse uitvoering en de meest voorkomende klachten, zullen wij met de provincie en andere betrokkenen, zoals de gemeenten, de dienstregeling zorgvuldig analyseren en bekijken waar aanpassingen noodzakelijk en/of wenselijk zijn.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door herman212