Klacht: Voorbedrukte zakelijke kaarten geleverd!

op 12 maart 2019 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Goedenmiddag, ik heb zakelijke kaarten bij jullie besteld. Ik heb er 1 te weinig gekregen maar ik krijg alle kaarten met mijn Eigen adres erop gedrukt. Ze zijn voor diverse collega’s, dus ik kan nu alle kaarten zo richting prullenbak verhuizen. Alles staat op mijn naam. De medewerkster kon er niks aan doen en zei dat het nou eenmaal de procedure is. De enveloppen zijn allemaal voorzien van een postzegel en stempel, dus die zijn ook niet meer te gebruiken. Kortom, Hallmark ik ben een zeer ontevreden Klant nu en ik hoop dat jullie met een oplossing komen. Minstens Nieuwe vensterenveloppen voor de kaarten in het formaat wat erbij past. Dit is voor ons een hele slechte reclame voor jullie want die kaarten moet ik nu van een sticker voorzien over mijn naam heen. Ziet u het voor u? Een sticker er overheen. Ik hoor graag van u. Bij uw medewerkster Priscilla kom ik er niet doorheen om persoonlijk met iemand te spreken die begrijpt wat het problem nu is. Op deze manier gaat onze Shell vestiging geen zakelijke kaarten meer bij u bestellen enzien we ons genoodzaakt om naar een concurrent te gaan. Dat is jammer want uw kaarten zijn erg leuk. Met vriendelijke groeten, Loes Venema.

Ik zou uitermate tevreden zijn als u me de kaarten opnieuw zou leveren. Het gaat om beselling HM789302655280. Echter 1 kaart was wel correct 343403871228. En dan graag NIET voorgedrukt. Volgens Priscillia, uw medewerkster was dat niet mogelijk omdat de drukker altijd voorgedrukt levert. Anno 2019 lijkt het me niet echt een probleem dat jullie de drukker apart opdracht geven, maar dat is iets waarvan ik hoop dat jullie dit kunnen oppakken. Ik hoor het graag, want ik ben eigenlijk heel erg verdrietig hierom en het valt me zwaar tegen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hallmark over deze klacht.

Bericht van Hallmark

5 maanden geleden - Beste Loes,Hartelijk bedankt voor je bericht.Fijn dat we telefonisch tot een oplossing zijn gekomen. Nogmaals bedankt voor de bestelling.Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Hallmark Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Loes Venema