Klacht: Niet optijd bezorgd

op 01 mei 2019 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand van te voren ballonnen en een kaart besteld via Hallmark. Helaas op de dag wanneer diegene jarig is, bezorgd PostNL dit pas de dag erna en zie ik dat er een vertraging is. Hallmark zegt dood leuk dat er niets aan te doen is. Geeft geen compensatie omdat de verzendkosten al gratis zijn en schuift vervolgens dood leuk de schuld op PostNL. Kunnen niet voor mij bellen naar PostNL om te vragen of ze het pakket later kunnen versturen op de dag. Wat een ontzettende slechte service! Het meisje van een jaar of 18 weet ook niks van klantenservice af. Wat een bedrijf..

Gewenste Oplossing:

Niet te vreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hallmark over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hallmark in behandeling genomen

Bericht van Hallmark

3 maanden geleden - Beste Chermène, bedankt voor je bericht. Wat vervelend te horen dat de zending vertraagd is. Onze excuses! Ik zie dat je deze ochtend contact hebt gehad met mijn collega via de chat en dat je tevreden bent met de aangeboden service. Begrijp ik goed dat het naar wens is opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door C.T