Klacht: Cadeau niet op tijd aangekomen

op 12 mei 2019 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een boeket bloemen besteld en een kaart om op moederdag af te laten leveren en heb hier dus ook extra verzendkosten voor betaald. Beide dingen zijn nooit aangekomen en heb ook geen email gekregen dat er iets fout is gegaan. Bij deze wil ik graag een vergoeding voor de vertraging en de verpeste moederdag.

Gewenste Oplossing:

Minstens een vergoeding voor de verzendkosten aangezien ik nu voor niks extra heb moeten betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hallmark over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hallmark in behandeling genomen

Bericht van Hallmark

3 maanden geleden - Beste Ryan, bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend te horen! Onze excuses. Ik zie in een ander bericht dat je mogelijk al reactie hebt gekregen? 'Probleem is snel en beter dan verwacht opgelost. Bedankt' Als wij nog iets voor je kunnen doen horen wij het graag!

Alle klachten die gemeld zijn door RyanTheunissen