Klacht: 2 keer foutmelding en verdwijning kaart en tekst voor een dringende condoleancekaart

Zilverspoortje op 05 januari 2024 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, Ik heb vannacht een mooie condoleancekaart uitgezocht en samengesteld. Als ze klaar was en ik wilde overgaan tot betaling komt er “OEPS er is een foutmelding” dus heel mijn concept verdwenen. Vanmiddag zelfde scenario. Hoe dikwijls moet ik nog proberen voor jullie doorhebben dat alles in orde is en de bestelling kan doorgaan. Tot hiertoe zijn al mijn bestellingen perfect uitgevoerd maar u begrijpt dat ik na deze desillusie nooit meer van jullie diensten gebruik zal maken en zeker geen reclame meer zal maken voor uw producten want het is de hel en brengt hopen stress mee en dat kan ik op mijn leeftijd absoluut niet gebruiken. En dan is uw klantendienst ook nog gesloten zodat ik niet anders kan dan een mail sturen om mijn grieven door te geven en lang zal moeten wachten voor jullie reageren terwijl er op jullie informatie duidelijk staat dat jullie geopend zijn tot 16uvandaag en op normale dagen zelfs 17u!!!!!
Ik zal dus een echte condoleancekaart moeten kopen en zelf gaan posten maar ik kom niet veel buiten en dit is echt dringend want de overledene is op Kerstdag overleden.
Ik hoop echt dat jullie hier iets aan doen want ik ben woest op jullie en jullie systeem.
Anita De Schutter Mespelarestraat 5, Dendermonde GSM 0486/426610

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag maandag alsnog een condoleancekaart versturen en dan gratis voor al de stress die ik hiervan gekregen heb! En ik had een euro gratis van jullie in mijn Gmail maar die bleek dan ook nog eens vervallen te zijn terwijl er geen vervaldatum opstond.
Ik stel elk jaar een mooie verjaardagskaart samen voor mijn 2 schatten van kleindochters maar ik zal in maart dan wel een andere manier vinden om mijn oudste te feliciteren met haar 6de verjaardag en voor mijn beste vriendin die ook altijd een mooie kaart stuurt, als ik op jullie toch niet kan rekenen!
Met vriendelijke groeten en tot schrijfs!
Anita De Schutter, [email protected], GSM32/486/426610 Dendermonde

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hallmark over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Zilverspoortje

11 maanden geleden - Geachte, intussen heb ik van jullie gisteravond laat een mailtje gekregen dat er nog iets in mijn winkelkarretje zat. En inderdaad zaten mijn 2 condoleancekaarten erin die ik samengesteld had en waarop jullie 2 keer een foutmelding gaven waarop ze verdwenen. Ik heb de juiste kaart verstuurd van die 2 want ik moest op de 2de poging een nieuwe tekst maken omdat ik rechtstreeks in jullie bestand getypt had en die verdwenen was. Ik hoop nu dat jullie die 2de kaart niet versturen want dan is het hek helemaal van de dam als er 2 verschillende condoleancekaarten bij de getroffen familie aankomen! Ik hoop dat alles nu in orde komt. Anita De Schutter Dendermonde

Bericht van Hallmark

10 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je problemen had bij het bestellen van de kaart. We begrijpen dat de bestelling inmiddels wel ontvangen is. De bestelling bestaat uit slechts één kaart. Onze excuses voor het ongemak. Als je verder nog vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Fijne dag. Hallmark Cards

Alle klachten die gemeld zijn door Zilverspoortje