Klacht: Hak Rode Kool ontploft bij het opwarmen

op 20 januari 2014 over HAK in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nog even benadrukken wat belachelijk zon merk als hak kan doen: tijdens opwarmen van de rode kool, ontploft het: op de muren, tegen de afzuigkap.
We zijn een uur bezig geweest de rode kool van de muur te poetsen en het is er niet af gegaan, schandalig.
we hebben de muur deels moeten overwitten, belachelijk.
nooit meer hak, het is trouwens goor ook.

terug betalen van het product.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HAK over deze klacht.

HAK

Heeft op 21 januari 2014 om 13:09 geantwoord

Vanmorgen geprobeerd consument te bellen voor meer informatie. Helaas is dit niet gelukt. Mail gestuurd over dit vervelende incident.

Wij hebben deze melding doorgesproken met de afdeling kwaliteitszorg. Zij vermoeden dat het volgende is gebeurd. Als de Rode kool in de pan een flink aantal minuten opstaat zonder te roeren en met de deksel op de pan (?) kan het zo zijn dat er onderin de pan de temperatuur van de Rode kool heel erg hoog is geworden. Wij hebben verder geen verklaring voor hetgeen is gebeurd dat de Rode kool uit de pan vloog. Dit kan voorkomen worden door regelmatig te roeren, dus niet erg lang laten staan zonder roeren en niet te laten koken.

Wij zullen de consument voor het ongemak een attentie toesturen.

Afdeling Consumenten Service HAK B.V.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HAK in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nicolien122