Klacht: hagel nieuwe auto nu 5 maanden oud al 15 keer gerepareerd

op 28 juni 2016 over Volvo Nederland in de categorie Automerken

Na aankoop van mijn auto stond ik na 100 km stil vliegwiel afgebroken.
Volgens Volvo Nederland fabricagefout. Nu 5 maanden later en 15 verschillende reparaties verder ben ik er helemaal klaar mee. Volvo Nederland geschreven zei schreven terug zie hieronder. Nou en vorige week na 3 dagen garage en weer een leenauto. Kon ik na 1 dag weer terug er was weer iets nieuws stuk. Ik kan zo niet werken en verlies m’n klanten. Volvo Nederland trek zich hier niets van aan. En beloofd mij keer op keer dat de auto goed is. De feiten zeggen iets anders.

Het betreurt ons te vernemen dat u bent geconfronteerd met de door u omschreven situatie, wij bieden dan ook ons welgemeende excuses aan. Wij hebben gemeend er goed aan te doen contact op te nemen met uw Volvo-dealer Ton van Kuyk in Beverwijk. Uit het gesprek met uw Volvo-dealer is duidelijk geworden dat er op dit moment geen storing in het EGR systeem aanwezig is. Er is reeds met u een afspraak gemaakt om de modificatie m.b.t. het EGR systeem alsnog toe te passen, zodat het systeem voorzien is van de laatste stand van zaken. Ook zal de aanpassing voor het trillen van de versnellingspook doorgevoerd worden. Uiteraard zal alles geschieden onder de voorwaarden van de fabrieksgarantie en zorgt uw Volvo-dealer voor een vervangende les auto zodat u geen lessen mist. Aangegeven door uw dealer is dat het vliegwiel c.q. koppeling in uw auto technisch in orde is na eerdere vervanging volgens fabrieksspecificaties. Volvo Car Nederland B.V. is er dan ook van overtuigd dat uw auto, na hiervoor benoemde aanpassingen, betrouwbaar inzetbaar is en zien dan ook geen aanleiding om over te gaan tot een compensatie.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volvo Nederland

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volvo Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nooit meer volvo